SeekToAction מבית גוגל מוסיפה לי כמה דקות ליממה

SeekToAction מבית גוגל יצא משלב הבטא שלו כך שכל אתר עם סרטוני וידיאו יכול לסמן רגעים מכוננים בסרטונים שהוא מציג. זה כבר כמה חודשים שגוגל מציגה את רגעי המפתח הללו (key moments) ולמעשה מאפשרת לגולשים לדלג על צפייה מלאה בסרטון ותחת זאת לקפוץ לקטעי הוידיאו הרצויים להם, חיסכון אדיר בזמן ובתכל׳ס גם בקשב. הרעיון לא […]

מרוב פרסומות חטפתי סחרחורת: על הקרוסלה של גוגל ועוד

אנחנו כבר רגילים לזה שגוגל לא מפסיקים לחדש ועדיין – כל פעם שצץ לו משהו חדש מבית גוגל, האדמה רועדת, אנשים קצת נזעקים ואז אחרי כמה ימים, כולם מוצאים שוב את הידיים והרגליים וההיסטריה שוככת. לפני פחות משבוע הוכרז על עדכון פינגווין נוסף (פינגווין 2.1) שאמור היה להשפיע על כ- 1% אבל בשווקים שאני מתרועעת […]

עכשיו גם וידג’טים הם לא אמצעי לגיטימי להשגת לינקים…

לא מעט מהשינויים שגוגל הכניסו בשנים האחרונות מקובלים עליי ויותר, ויעיד על כך הפוסט שלי אודות קידום אתרים ב-2013. זה נפלא שבעלי אתרים ועסקים לא יכולים להסתתר מקהל הלקוחות / קוראים שלהם (ע”ע תגית rel=author והמשמעויות הנובעות מקיומה והשימוש בה) אבל כשזה מגיע לווידג’טים וההמלצה של מאט קאטס בנושא – מבחינתי הגיעו מים עד נפש, או […]