מוטו X – הסמארטפון החדש של גוגל

מאת רוני קלבו

אנחנו כבר רגילים לכך שגוגל הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו ואם כך, את מי זה כבר אמור לרגש אם בסתיו הקרוב יצא לו גם מכשיר סלולארי חכם מבית היוצר של גוגל (יותר נכון "בית הרוכש" שכן גוגל רכשה את המכשיר ממוטורולה)?
אז זהו. שבענייני גוגל אנחנו אף פעם לא שבעים, בדיוק כמו גוגל עצמה.
כיוון שכך קבלו קצת פרטים יבשים על הסמארטפון החדש של גוגל.

שם מלא: *מוטו X
הורים: גוגל + מוטורולה
רחם (ייצור): ארה"ב
בני דודים קנאים (מתחרים): HTC one , iphone 5, galaxy 4s
תכונות אופי:
רזולוציית מסך – 720X1280
מעבד –  double core 1.7GHz
זיכרון – 3GB RAM
מצלמה –  אחורית עם חיישן של 10 מגה פיקסל + קדמית עם 2 מגה פיקסל
נפח אחסון – 16GB או 32GB (עוד לא לגמרי ברור וכאמור הכל בגדר שמועות כרגע)
מערכת הפעלה –  אנדרואיד 4.2.2
סקס אפיל: לפי פרסומים שרצים ברשת, מוטו X אמור להיות הסמארטפון הראשון שיעוצב על ידי טעמו האישי של בעליו, ע"ע לבחור מעבד, מערכת הפעלה, זיכרון, צבע מכשיר וכן הלאה.
כמה זה עולה לנו: באופן מפתיע (או שלא, לאור העובדה שתקציב הפרסום למוטו X עומד על חצי מיליארד דולר, הרבה מזה של אפל או סמסונג), בניגוד להרגל שלנו לקבל מגוגל מוצרים בחינם או בהנחה משמעותית,  מוטו X לא יעלה פחות ממכשירים דומים שכבר קיימים בשוק. Sad but true.

מוטו X – הסמארטפון החדש של גוגל ומוטורולה (מקור התמונה: http://www.androids.lv)

כתבות נוספות ברשת:
דה מרקר: גוגל תשפוך חצי מיליארד דולר על מסע הפרסום של מוטו-X
מאקו: מתחרה חדש לאייפון ולגלקסי: הכירו את הסמארטפון של גוגל
ynet: מוטו X: טלפון שתעצב בעצמך

*כאנקדוטה, שאותי אישית משעשעת, מתברר ש מוטו X הוא שם קיים למשחק ספורט מוכר שניתן לשחק באייפון.
לו לא היינו מדברים על פאקינג טלפון חכם מבית גוגל, הייתי מוסיפה עוד כמה שורות על מיתוג וכמה חשוב לבחור נכון את שם המוצר שלך, בעיקר החשיבות שבביצוע מחקר שוק ובדיקה אם כבר קיים שם כזה בשוק. אבל – הי, זה פאקינג סמארטפון מפאקינג גוגל! :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>